Nya äventyr!

Ja, då är det ju klart. Jag ska sluta sälja burgare och bli egenföretagare. Det är lampor till 110 % som gäller, lägg där till 40h/vecka burgare så har vi min marsmånad målad i siffror. Men jag undrar, är det nu jag ska starta bloggen Ung entreprenör? Eller ska man stega in i microbloggandets blixtsnabba universum? Å så undrar jag, vad är egentligen skillnaden på en glödlampa och en låg-energilampa, och hur köper man en domän och vad är ett företagskonto? Kan någon vrida tillbaka tiden 15 år så jag får åka mina 100 varv skidor runt huset och leva i ovetskapen om att det finns en värld med krav, lagar och förväntningar? Men nej, det här är så oerhört spännande, dagarna är proppade men jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Linus

Ring mig och förklara mera!

2009-03-05 @ 11:42:18
Postat av: Kalle

mm, jag får ringa, hörs.

2009-03-11 @ 23:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0