This week

Jag tänkte faktiskt lova något, denna vecka ska jag blogga hyfsat ofta. Det är ett löfte, eller en pina om man väljer att se det så...
Jag tänkte skriva ner denna veckas resa, uppdraget för denna vecka. På söndag leder jag gudstjänsten i kyrkan och det är mycket roligt tycker jag. Hur som helst jag tänkte på något vis försöka dela med mig av tankarna kring gudstjänsten och vägen fram till mötet. Predikar kommer vår pastor göra och nu hade jag inte den officiella titeln framför mig men det tar språng ifrån frågan är tron bara för några få? Måste man vara religiöst lagd? Imorgon ska jag strukturera upp det lite mer. Men häng med och än hellre, kritisera, tänk högt, fråga. Så ska vi se hur detta formas allt eftersom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0