!rå ttyn ttoG

Använder ju som tidigare nämnt det utmärkta iGoogle för att hålla koll på bloggarna och där står det Gott nytt år överallt nu - vill ju inte vara sämre själv, tvärtom vill jag ofta vara bättre, om någon undrade.

Via favoritbloggen (Emanuel Karlsten), tillika min startsida, kom jag över ett ljuvligt webbspel som ni bara måste prova. Jag kallar det 20 frågor men kärt barn har ju många namn. Men Pröva denna genast! Du tänker på någon och indiern(?) på skärmen kommer på vet om en liten stund. Mig vann han mot genom att plocka, Gunde Svan, Ronald McDonald, Kungen, Kamprad och mamma, däremot gick han på en mina när han gissade på Peter Forsberg istället för Henrik Zetterberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0