Premier League

Premier League är världens bästa fotbollsliga, I Spanien skryter man om Valencia mot Villareal som är en fantastisk match som slutar 3-3. Men 3-3 är ju ett clownresultat, även om inte någon påstått att antalet mål avgör underhållningsvärdet så kan jag inte låta bli att dra parallellen med en division 6 match där det ofta blir många mål, är det hög underhållning? Men varför fotboll i bloggen idag? Jo jag undrar finns det någon bra svensk site/blogg som behandlar Premier League, och som gärna ger lite sköna speltips inför omgångarna??

Det räcker ju med att sitta en kvart och lyssna på en fotbollskommentator så poppar frågan upp i huvudet, "Vad fick grabben för betyg i Svenska"?
Pontus Kåmark "Han skjuter ett kort skott"? Hur gör man mål med ett kort skott?

Kommentarer
Postat av: Linus

Du får trilla in hos Guran och kolla om han har några tips!

2009-01-12 @ 11:55:00
URL: http://grra.blogg.se/
Postat av: Gurra

Hm. Speltips vet jag inte riktigt. Skulle väl eventuellt vara hos Ulrik på SB, men det är ju inte bara PL. Rekatochklart.se har även dom lite blandat, men en del PL där, dock inte så informativt angående matcherna.



Om du bara vill ha en allmän blogg så är ju Jonas Dahlquists ett måste, även om han mest skriver efter omgångarna och inte ger så mycket tips, fotbollsreportern.blogspot.com. Men den kanske du redan läser.

2009-01-13 @ 13:14:30
Postat av: Kalle

Lustigt jag ser gustavs kommentar när jag är inloggad, och den ska tydligen finnas här men icke... Blogg.se är ju inte klokrent direkt. Fotbollsreportern verkar ju bra. Skulle dock vilja ha en lättläst, rolig, tempofylld PL eller åtminstone Engelskfotbollsblogg. Men det är ju snudd på en affärside, säsongen 09/10, Sveriges bästa fotbollsbloggare Kalle, eller?

2009-01-15 @ 01:53:09
URL: http://grillarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0