Så gick det

Jag hade ju tänkt ta med er lite mer än vad jag hann. Var på bröllop på lördagen (utomhus vigsel!). Å så jobb hela veckan gjorde det svårt att hinna få tid att blogga.
Hur som helst, jag ringde den som skulle spela orgel till Psalmen alldeles för sent och kom fram till att vi sjunger en Psalm i Gudstjänsten, nr 10 för den intresserade. Å så talade jag med den som hade hand om förbönen och bad denne hålla i en förbönsstund i gudstjänsten.
Till slut hade jag en tänkt ordning.
Välkommen
Kören
Bibelord
Tävling, vi sköt Party poppers så lång vi kunde, kul!
Förbönsstund
Kören igen
Predikan
Psalm 10
Avslutning

Jag tycker vi hade en fin Gudstjänst, trevlig, rolig, djup och intressant. Nu är det Liverpool - Chelsea repris det är kanske inte gudomligt men det är trevligt iaf. Hej hopp vi får se när det blir dags för blogg nästa gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0