Spotify

Spotify - hört om det? Ett musikotek(?) du laddar ner en spelare och har tillgång till musik i mängder. Helt lagligt, du laddar inte ner musiken utan får den spelade i din datorn som typ radio. Kanonkvalitet och snabb med att börja spela låten utan att hacka. Vad är hacken undrar du, just nu finns den bara som beta spelare och kräver en invite för att få använda, jag hade tur och fick en sådan. Gratisvarianten är reklamfinansierad men det är i nuläget mycket sparsamt med reklam. Helt enkelt kanon!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fint projekt det där.. Funderar dock lite på hur mycket musik de verkligen har lyckats få tag i. Det pratades en hel del om bl.a. Spotify på en föreläsning och då hade de ännu inte fått igenom alla avtal...bla bla.. Men visst verkar det bra. Förutom liiite tjatig reklam då, haha.

2008-11-24 @ 19:06:36
Postat av: Linus

Hört att man bara kan få spotify via inbjudningr. Jag känner mig unik nog för att få en sådan v dig!

2008-12-11 @ 20:15:42
URL: http://linustanker.blogg.se/
Postat av: Kalle

Till vilken mail vill du ha inbjudan, jag råkar faktiskt ha en kvar av mina två.

2008-12-15 @ 02:17:48
Postat av: Linus -> Kalle

Till min gmail adress.



Den börjar med Persson sen kommer det en punkt och efter den skriver jag Linus

2008-12-15 @ 16:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0