Nordea

Inte för att jag vill vara den som sågar hit och dit, men Nordea alltså... Nu har jag fått reklam utskick om att ta lån för att förverkliga mina drömmar. Broschyren är fin med pärlplattsmotiv som skulle kunna vara "drömmen". Till exempel en båt, ett hus, en bil osv. Så vad gör dom ju skickar med en pärlplatta och ett gäng pärlor så jag ska kunna pärla min dröm.
Jag vill vara kund i en bank som inte lägger pengar på pärlor! Dessutom allt prat om mindre pappers förbrukning i form av Kontoutdrag och dylikt för att spara på miljön, hur tänkte dom här?
Tack och bock Nordea, här får ni mitt kort.
Visa

Kommentarer
Postat av: Linus

JAAAAA! Han bloggar och jag har fått en medsymaptisör! Äntligen en som har förstått... Nordea är bara skräp! Swedbank hör aldrig av sig...eller när man flyttar/säljer fonder gjorde de det...men nu har det också blivit elektroniskt val om man vill skriva ut blanketter!

Perfekt! Ev. får man fortfarande ett årsbesked "på riktigt"..men är inte riktigt säker!



Ps. Jag hoppas det inte är ditt kort som ligger upp, i sådana fall får du retuschera bilden Ds.

2008-11-13 @ 11:31:41
URL: http://linustanker.blogg.se/
Postat av: Linus

Men har man råd att dela ut miljonbonusar till sina chefer så har man råd att dela ut pärlplattor till sina bankkunder.



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3769841.ab

2008-11-14 @ 09:35:13
URL: http://linustanker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0