Till er!

Jag tittade till på min besöksstatistik och såg att det finns ju dom som besöker min blogg varje dag. Å då får jag ju skämmas för det måste vara nätets kanske tråkigaste sida.

Så vad händer då? Våren gör sig påmind ibland åtminstone. I kanalen träns juggar, finnar och ibland jag för att fång de fåtal fiskar som finns. Jobbet rullar på ungefär som vanligt, prova nya Chicken Caesar är mitt förslag.
I församlingen är Hanna anställd som ungdomsledare, Christer är på närliggande högstadieskolan och ska finnas med som resurs på gymnasiet också. Å så ska vi möta människor genom ett café, det är spännande.

Kvällens höjdpunkt, Fotboll. Så här kommer tipset för kvällen.
Liverpool - Arsenal 2-2 Hoppas hoppas hoppas
Chelsea - Fenerbahce 1-0


Kommentarer
Postat av: Linus

Tack!

Det ser ju hoppfullt ut i matchen, 11 min kvar o 2-1 till Pool! Kan mye väl bli ett fint 2-2 resultat!

2008-04-08 @ 22:23:31
Postat av: Wilmer

Härligt att se ett blogginlägg!

4-2, hoppas att du inte blev besviken. Det var ju trots allt en grym match!

2008-04-08 @ 23:25:50
URL: http://willarmersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0